Operatorzy, sklepy - jak oddać urządzenie do naprawy?

Jak przesłać sprzęt do naprawy? Informacje dla Salonów / sklepów.


WAŻNE! Zmieniliśmy operatora logistycznego na firmę UPS. Od 1 września prosimy o korzystanie wyłącznie z firmy UPS.

Naszych stałych Klientów biznesowych (Salony, Operatorów, Sklepy, Ubezpieczycieli), posiadających login, dostarczony przez CTDI pocztą elektroniczną, prosimy o zamawianie kuriera przez stronę http://logistic.regenersis.pl/login-form.html ogin, hasło oraz sposób zamawiania kuriera nie zmieniły się. Przełączenie na nowego operatora będzie przeprowadzone przez nasz dział IT. Więcej informacji o sposobie zamawiania kuriera przez stronę znajdą Państwo w instrukcji, którą do Państwa wysłaliśmy i którą można znaleźć na stronie po zalogowaniu. W celu uzyskania loginu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta CTDI przez formularz kontaktowy (temat wiadomości "Inne").

Przy telefonicznych zamówieniach kuriera od 1 września prosimy o korzystanie z numeru UPS +48-22-489-48-77. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru listu przewozowego (jeśli go już posiada, numer zaczyna się od „1Z”), numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki,  oraz wymiarów przesyłki.

Po przyjeździe kuriera konieczne będzie wypełnienie listu przewozowego.

Nasz adres do wysyłki urządzeń:

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
Grupa CTDI
Janki, ul. Falencka 1B
05-090 Raszyn

Nadane paczki można śledzić na stronie internetowej UPS,  wpisując numer paczki w okno Numery monitorowania lub InfoNotice (Awizo)

W przypadku nieuzasadnionej wysyłki na koszt CTDI, do faktury zostaną doliczone koszty transportu.


WAŻNE! Jedna paczka i jeden list przewozowy są dedykowane dla maksimum 25 urządzeń. Prosimy o nie wysyłanie większej liczby urządzeń w jednej paczce - powoduje to wyłączenie ubezpieczenia przesyłki. W przypadku większej liczby urządzeń, prosimy o przygotowanie odpowiedniej liczby paczek i zamówienie odpowiadającej im liczby listów przewozowych. Przypominamy o konieczności odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki przed uszkodzeniami w czasie transportu i wilgocią - zobacz film: jak przygotować urządzenie do transportu.


Naprawa gwarancyjna - dokumenty


Przy wysłania urządzenia do naprawy gwarancyjnej, prosimy o dołączenie do przesyłki następujących dokumentów:

  • uzupełnionej karty gwarancyjnej, bez skreśleń, z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz 15-cyfrowym numerem IMEI telefonu lub numerem seryjnym SN dla laptopów
  • kserokopii fiskalnego dowodu zakupu (paragonu lub faktury, potwierdzających pierwotną datę zakupu urządzenia, faktura VAT marża, wystawiana przy okazji sprzedaży urządzeń używanych, nie jest dokumentem potwierdzającym uprawnienia gwarancyjne) lub umowy z operatorem
  • formularza zgłoszeniowego z opisem usterek i dokładnymi danymi do kontaktu z Klientem końcowym

Jeżeli podczas zakupu urządzenie nie posiadało karty gwarancyjnej, prosimy o dołączenie dowodu zakupu z numerem seryjnym SN lub 15-cyfrowym numerem IMEI urządzenia - dotyczy urządzeń HTC oraz iPhone.

WAŻNE! Wymienione powyżej dokumenty są niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej. Prosimy o sprawdzenie, czy Klient dostarczył komplet dokumentów. Prosimy również o wpisanie danych kontaktowych Klienta końcowego - czasami konieczna jest konsultacja z nim, w celu dokładnego zdiagnozowania usterki. Ułatwia to także rozpatrywanie reklamacji. Dziękujemy za pomoc.

Zachęcamy również do korzystania z sieci Autoryzowanych Punktów Serwisowych, współpracujących z CTDI na terenie Polski.