Jak oddać urządzenie do naprawy?

Klientów indywidualnych zachęcamy do oddawania urządzeń do naprawy w najbliższym Punkcie Obsługi u swojego Operatora, w Sklepie, w którym urządzenie zostało kupione lub w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym. Dzięki temu można uzyskać pomoc blisko miejsca zamieszkania. WIĘCEJ


Urządzenie można także przesłać bezpośrednio do CTDI kurierem. Przekazanie urządzenia do serwisu nie wymaga wcześniejszego kontaktu z nami - prosimy o nie przesyłanie do nas informacji o zamiarze wysłania urządzenia lub jego usterkach - wydłuża to niepotrzebnie proces obsługi.

 

Prosimy o dołączenie:

  • Formularz zgłoszenia naprawy - więcej

  • Dokumentów, potwierdzających uprawnienia gwarancyjne: więcej



Nasz adres do wysyłki urządzeń:

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.Grupa CTDI
Janki, ul. Falencka 1B
05-090 Raszyn

Nadane paczki można śledzić na stronie internetowej UPS,  wpisując numer paczki w okno "Numery monitorowania" lub "InfoNotice (Awizo)".


Zamówienie kuriera - informacje dla Klientów indywidualnych


Osoby, które chcą przesłać urządzenie bezpośrednio do serwisu, mogą skorzystać z usług kuriera - prosimy o korzystanie wyłącznie z kuriera wskazanego przez CTDI -  w przypadku urządzeń na gwarancji Producenta, obsługiwanych przez CTDI, transport tym kurierem jest dla Klienta bezpłatny. Dla napraw pozagwarancyjnych oraz urządzeń nie obsługiwanych przez nasz serwis, które zostały do nas przesłane pomyłkowo, koszt transportu ponosi Klient.

 

Obsługuje nas firma UPS. Kuriera można zamówić dzwoniąc pod numer: +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki,  oraz wymiarów przesyłki.
 

Klient odpowiada za odpowiednie zabezpieczenie urządzenia na czas transportu i poprawne wypełnienie dokumentów zgłoszenia. Zobacz film: jak zabezpieczyć urządzenie. Więcej na temat pakowania urządzeń - szczególnie tabletów - KLIKNIJ



 

Zamówienie kuriera – informacje dla Operatorów i Sklepów


Naszych stałych Klientów biznesowych (Salony, Operatorów, Sklepy, Ubezpieczycieli), posiadających login, dostarczony przez CTDI pocztą elektroniczną, prosimy o zamawianie kuriera przez stronę http://logistic.regenersis.pl/login-form.html login, hasło oraz sposób zamawiania kuriera nie zmieniły się. Więcej informacji o sposobie zamawiania kuriera przez stronę znajdą Państwo w instrukcji, którą do Państwa wysłaliśmy i którą można znaleźć na stronie po zalogowaniu. W celu uzyskania loginu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta CTDI przez formularz kontaktowy (temat wiadomości "Inne").

Przy telefonicznych zamówieniach kuriera prosimy o korzystanie z numeru UPS +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru listu przewozowego (jeśli go już posiada, numer zaczyna się od „1Z”), numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki,  oraz wymiarów przesyłki.

Po przyjeździe kuriera konieczne będzie wypełnienie listu przewozowego.

W przypadku nieuzasadnionej wysyłki na koszt CTDI, do faktury zostaną doliczone koszty transportu.


WAŻNE! Jedna paczka i jeden list przewozowy są dedykowane dla maksimum 25 urządzeń. Prosimy o nie wysyłanie większej liczby urządzeń w jednej paczce - powoduje to wyłączenie ubezpieczenia przesyłki. W przypadku większej liczby urządzeń, prosimy o przygotowanie odpowiedniej liczby paczek i zamówienie odpowiadającej im liczby listów przewozowych. Przypominamy o konieczności odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki przed uszkodzeniami w czasie transportu i wilgocią - zobacz film: jak przygotować urządzenie do transportu.