Obsługiwane urządzenia


CTDI - serwis urządzeń elektronicznych


Głównym obszarem działalności CTDI w Polsce jest serwisowanie urządzeń elektronicznych. Obsługujemy zarówno Klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Zakres naszych usług - rynek polski


CTDI świadczy usługi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pozagwarancyjnego sprzętu elektronicznego pochodzącego z polskiego rynku dla następujących marek:

  • Samsung - telefony, smartfony, tablety, laptopy, smartwatch'e
  • HTC - telefony, smartfony, tablety
  • Huawei - modemy, telefony, smartfony od wszystkich Operatorów, modemy routery, tablety z Cyfrowego Polsatu, smartfony z wolnej sprzedaży w Polsce (zakupione poza siecią operatorską w Polsce i przeznaczone na nasz rynek), smartwatch'e
  • Lenovo - tablety, smartfony (modele telefonów - wprowadzone na polski rynek w okresie maj / czerwiec 2016 roku i później), laptopy Lenovo MIX, wszystkie modele laptopów z sieci T-mobile i Play (w sprawie ich naprawy prosimy o kontakt z Operatorem)
  • Microsoft (dawniej Nokia) - telefony, smartfony, tablety
  • Motorola - smartfony, smartwatch'e
  • Wiko- smartfony
  • ZTE - telefony, smartfony, modemy z sieci Orange i T-mobile oraz open marketów
  • iPhone - wyłącznie w zakresie urządzeń sprzedawanych przez operatorów sieci Orange i Play
  • FunTab – tablety oraz nawigacja FunRoad – urządzenia z sieci Orange
  • OnePlus - smartfony

WAŻNE! Klientom OnePlus przypominamy, że aby zgłosić urządzenie do naprawy trzeba skontaktować się z call center Producenta pod numerem +1 (646) 851-2228 (infolinia czynna od 4:00 do 22:00 od poniedziałku do niedzieli). Więcej informacji można znaleźć na stronie Producenta  Nie mamy możliwości bezpośredniego przyjęcia urządzenia do serwisu bez zgłoszenia go przez Użytkownika do Producenta.


Współpracujemy również z operatorami: Orange, Play, Plus i T-mobile, zapewniając im Klientom obsługę gwarancyjną.


WAŻNE! Dla firmy Acer świadczymy usługi jako centrum naprawcze dla sieci serwisowej - rynek B2B. W sprawie napraw urządzeń Acer, prosimy o kontakt ze sklepem, w którym dokonany był zakup lub z Biurem Obsługi Klienta Acer, więcej informacji na stronie: http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/service-point. Prosimy o nie przesyłanie urządzeń Acer do naprawy do CTDI.


Naprawy urządzeń z rynków zagranicznych


Klientom biznesowym możemy zaproponować obsługę urządzeń pochodzących z rynków zagranicznych (więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce oferta – biznes).

Klientów indywidualnych, którzy chcą naprawić urządzenie, pochodzące z innego kraju Unii Europejskiej, prosimy o zapoznanie się z zakładką Mam urządzenie pochodzące z innego rynku - czy możecie je naprawić?. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem. Urządzenia pochodzące spoza Unii Europejskiej nie podlegają bezpłatnej naprawie gwarancyjnej w Polsce (poza urządzeniami Samsung, w przypadku których, po wcześniejszym ustaleniu z Producentem, możliwa jest naprawa gwarancyjna, jednak z wyłączeniem roszczeń wymiany telefonu na nowy).

Naprawa pozagwarancyjna (odpłatna) sprzętu pochodzącego spoza rynku polskiego jest możliwa po potwierdzeniu dostępności części. W tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt z serwisem.