Forumarz zgłoszenia do naprawy

Formularz zgłoszeniowy - wzory


Podstawowym dokumentem, potrzebnym do rozpoczęcia obsługi serwisowej jest formularz zgłoszenia do naprawy. Do napraw gwarancyjnych, należy dołączyć również dokumenty potwierdzające uprawniania gwarancyjne - zobacz jakie dokumenty dołączyć.

 

Klientów indywidualnych, zgłaszających urządzenie do naprawy bezpośrednio w CTDI prosimy o dołączenie wydrukowanego i wypełnionego formularza wg poniższego wzoru:



Formularz - Samsung POBIERZ
Formularz - pozostałe marki, obsługiwane przez CTDI  POBIERZ



Prosimy o czytelne wypełnienie wszystkich pól formularza drukowanymi literami, dokładne sprawdzenie danych i podpis we wszystkich wskazanych miejscach. Formularz niepełny, zawierający błędy, skreślenia lub niewyraźnie wypełniony może znacząco wydłużyć proces obsługi. Wpisane w formularzu uwagi, sprzeczne z zasadami obsługi opisanymi w formularzu (np. dotyczące zachowania danych) nie będa akceptowane.


W przypadku oddania urządzenia do naprawy w Salonie, Sklepie, Punkcie Przyjęć lub Autoryzowanym Punkcie Serwisowym, Pracownik pomoże w wypełnieniu formularza. Prosimy o zwrócenie uwagi na odpowiednie wypełnienie wszystkich pól i sprawdzenie czy dane wpisane przez Pracownika są prawidłowe.



Klientów biznesowych - Operatorów, Sprzedawców, Autoryzowane Punkty Serwisowe, korzystających ze zintegrowanych z nami systemów IT prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia bezpośrednio w systemie. Jeśli nie korzystają Państwo z systemu informatycznego, prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza wg poniższego wzorca:



Formularz - Samsung POBIERZ
Formularz - pozostałe marki, obsługiwane przez CTDI  POBIERZ

Prosimy o czytelne wypełnienie wszystkich pól formularza drukowanymi literami, dokładne sprawdzenie danych i podpis we wszystkich wskazanych miejscach. Formularz niepełny, zawierający błędy, skreślenia lub niewyraźnie wypełniony możne znacząco wydłużyć proces obsługi. Wpisane w formularzu uwagi, sprzeczne z zasadami obsługi opisanymi w formularzu (np. dotyczące zachowania danych) nie będa akceptowane.


W przypadku napraw gwarancyjnych prosimy o upenienie się, że do zgłoszenia dołączone są dokumenty potwierdzające uprawniania gwarancyjne - zobacz jakie dokumenty dołączyć.