Serwis VIP

Serwis VIP - specjalna obsługa Kluczowych Klientów


Kluczowym Klientom naszych Partnerów proponujemy Serwis VIP, zapewniający:

  •     indywidualny kontakt z Klientem końcowym,
  •     priorytetową obsługę serwisową najwyższej jakości,
  •     elastyczne, indywidualne podejście.

W zależności od wybranej przez Operatora opcji - Klient końcowy składa zlecenie przez formularz zgłoszenia usterki w specjalnej aplikacji, udostępnionej przez Operatora, lub dzwoniąc bezpośrednio do CTDI na specjalny numer.

Każdy Klient VIP ma przypisaną osobę, dedykowaną do jego obsługi.


Osoba ta prowadzi Jego sprawę od początku do końca.  Zna ona historię obsługi Klienta, jest dostępna przez e-mail, telefon stacjonarny i telefon komórkowy. W zależności od opcji, wybranej przez Operatora – kontakt z osobą wyznaczoną do obsługi Klienta VIP ma albo Opiekun Klienta po stronie Operatora, albo Klient bezpośrednio.

W ramach serwisu VIP oferujemy m.in.:

  • dedykowany numer DPD lub możliwość wyboru dowolnego innego  kuriera, dedykowanego Klientowi
  • obsługę door2door i możliwość elastycznej zmiany adresu, przekierowywania paczki, umówienia się z kurierem na konkretny termin i miejsce odbioru  przesyłki,
  • dedykowaną stronę "Partners"  – klient otrzymuje indywidualny login i hasło, które może zmienić po pierwszym logowaniu; po wejsciu na swoje konto w serwisie ma możliwość przeglądania zdjęć, kosztorysów, śledzenia przesyłki oraz  dostęp do szczegółów, dotyczących obsługi zlecenia na każdym etapie proces,
  • zgranie danych Klienta z urządzenia na płytę (o ile rodzaj uszkodzenia tego nie uniemożliwia).

Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby – w ramach Serwisu VIP możemy zapewnić Państwu inne niestandardowe usługi, ściśle dopasowane do potrzeb Państwa Kluczowych Klientów.

Klientów biznesowych (Producentów, Operatorów), zainteresowanych nawiązaniem współpracy z CTDI, prosimy o kontakt przez poniższy formularz. 


Zapytania biznesowe
WAŻNE! W sprawach związanych z obsługą serwisową pojedynczych urządzeń (wyceny napraw odpłatnych, status naprawy, reklamacje) zarówno Klientów indywidualnych, jak i firmy, prosimy o kontakt przez formularz na stronie.
Firma 
Imię i nazwisko 
Adres e-mail 
Telefon
Jestem zainteresowana/zainteresowany:
Serwisem urządzeń elektronicznych
Serwisem VIP
Rozwiązaniami Repair Avoidance
Zarządzaniem powrotami (Returns Management)
Innymi usługami
Uwagi